Ajuda i suport
Preguntes freqüents, guies i suport, sempre que ho necessitis
Centres de suport
Alcover
629632753 motalcover@alcover.cat De dilluns a dissabte de 9 a 13 h i de 16 a 20 hAltafulla
977650280 zonablava@altafulla.cat De dilluns a diumenge de 9 a 21 horesCambrils
977364087 aparcam@aparcam.cat De dilluns a divendres de 8 a 15 hGirona
972426748 zonablavaiverda@ajgirona.cat De dilluns a divendres laborables de 9.30 a 13 h i de 16 a 20 hMontblanc
977862696 oscar17@montblanc.cat De dilluns a dissabte de 9 a 20 hMóra d'Ebre
6300284958 zbmot@moradebre.cat De dilluns a divendres de 9 a 13 h i de 17 a 20 h. Dissabtes de 9 a 13 hPrades
977868302 info@prades.cat De dilluns a diumenge, de 9 a 14 h i de 16 a 20 hReus
977326249 zonablava@reusmobilitat.cat 24/7Salou
679996425 zonablava@salou.cat De dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 17 a 20 h. Dissabtes de 9.30 a 14:30 hTarragona
977239151 aparcamentstgn@aprcamentstgn.cat De dilluns a divendres de 8:15 a 14:30 hValls
977609083 vias@valls.cat De dilluns a divendres de 9 h a 14 hVila-seca
900920073 ajuntament@vila-seca.cat De dilluns a divendres de 9 a 14 h
FAQ's
Tens algun dubte o incidència amb l’app?
Cerca al directori de municipis o a la secció de Suport el municipi on has aparcat el teu vehicle o on has fet una recàrrega elèctrica amb mot: i contacta-hi directament.
Explorar el directori
Costos i tarifes dels serveis
L’app es pot descarregar de manera totalment gratuïta des de les botigues d’aplicacions (Android i iOS)
Els serveis tenen el preu que estableix cada municipi a les seves Ordenances Fiscals. No s’hi aplica cap comissió ni cost afegit.
Com puc gestionar una denúncia?
Pagament de denúncies a través de l'app
Introdueix la informació requerida i anul·la el teu butlletí de denúncia de l’estacionament regulat en un clic.
- El meu municipi permet anul·lar denúncies?
- Consulta si el municipi on has aparcat ofereix aquest servei accedint a la secció de Municipis amb filtre "Gestió de denúncies" activat.
- Què necessito?
- Una targeta de crèdit/dèbit que tingui validesa i conèixer el número de butlletí de la denúncia.
- On trobo el número de butlletí de la denúncia?
- El trobaràs al tiquet amb què t'han comunicat aquesta sanció. Si tens problemes per trobar-lo, pots contactar amb el centre de suport del municipi on se t'ha sancionat.
- Quin cost addicional té?
- L’anul·lació del butlletí de denúncia és un tràmit gratuït.
- I si tinc alguna incidència en el procés del pagament?
- Per a qualsevol consulta o incidència amb aquest tràmit, contacta amb el teu centre de suport.
- Com puc saber si el pagament de la denúncia s’ha fet correctament?
- Un cop fet el pagament en línia, podràs comprovar l’estat del butlletí de la denúncia. Per fer-ho, tan sols cal iniciar de nou el procés per a la seva anul·lació, i el sistema et respondrà amb un missatge indicant si ja ha estat anul·lada.
- I si tinc alguna incidència en el procés del pagament?
- En cas d’incidència, pots contactar amb el teu centre de suport local per rebre assistència.

Ets un municipi i vols oferir mot: a la teva ciutadania?
Si ets un ajuntament i estàs interessat a implantar l’app mot: per gestionar les zones d’estacionament regulat, posa't en contacte amb BASE–Gestió d’ingressos a través del correu electrònic ens@appmot.cat.
Unitat de Serveis als Ens
Telèfon: 977 25 34 15
A/e: ens@appmot.cat
Web: www.appmot.cat
Què és mot:?
mot: és solució pública de mobilitat impulsada per la Diputació de Tarragona i gestionada per BASE–Gestió d’ingressos . Dona servei als municipis del Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre, Baix Penedès i Girona.
Amb mot: pots aparcar o recarregar el teu vehicle elèctric al municipi. Accedeix a serveis de mobilitat i informació en temps real. Tot des del mòbil, per fer que els teus desplaçaments siguin cada cop més fàcils, ràpids i efectius.
Mou-te pel territori de forma fàcil, efectiva i sostenible.
